lördag 5 maj 2012

Valle på banan igen!

Hej. Nu var det lite aktivitet på bygget igen! Först så var det lektion på banan med Åsa som red mig och Wilma hade Vildingen Valle idag. Det var första gången hon red honom och det gick ju så himla bra! Vad roligt att se Valle på ridbanan, det var längesedan! Jag gick så fint idag när Åsa fick igång benaktiviteten på mig efter en stund, jag behöver lite uppvärmning förstår ni.



Det blev lite lätt hoppning oxå för Wilma o Valle och det gick busbra! Sedan kom det ett gäng killar och tjejer som red ut på en tur i solskenet. Alla var med utan Danne o Whitney. Som tur var så var Johanna och Wilma med och hjälpte till med att leda för de flesta hade inte ridit förut. Tack så jättemycket för hjälpen säger M!
Rätt som det var så dök Emelie och Ellen upp! Vad roligt att se tjejerna igen! Emelie tog med sig Whitney till ridbanan och red lite dressyr och det var jättebra för Whit behöver någon som kan rida igenom henne allt som oftast! Kom snart tillbaks! Det skulle vara en filmsnutt till med mig, Åsa, Wilma o Valle men det är något som strular så vi provar imorgon. Morsning!





Inga kommentarer: