fredag 18 maj 2012

En ledig härlig dag!

Hejsan hoppsan! Idag är vi lediga, solen skiner och livet leker!!! M har jobbat hela dagen så här har varit såååååå lugnt och skööööönt!!!! Men imorgon, dååå är det dax för en hel massa ridning och 3-tim läger. Nu börjar sommaryttarna hänga på låset! Det ska bli kul med lite fart och fläkt igen! Wilma kommer att vara här imorgon och hjälpa till med lite av varje och jag tror att Linn oxå dyker upp. Bäst att passa på att njuta av ledigheten resten av kvällen. Hmmmm, det är ju fredag......... kanske det vankas nåt x-tra gott! Måste passa på att säga att jag tycker att det är VÄLDIGT roligt att ni läser bloggen! Besöksrekord igår, 90 pers som läste. Helt fantastiskt!!!!!!! Då fortsätter jag väl att skriva! Ha en riktigt najs helg på er!!!
Jaha, den där Sylta har visst redan gått loss på fredagsmyset....... men glass...... nä det vet jag inte riktigt, jag vill hellre ha några saftiga goda morötter tror jag!

Här ligger mr Batman och vaktar påskägget! Men vaddå????? Påsken är väl slut för längesedan?????? Verkar vara riktiga godisgrisar de där huskatterna!! Ha, jag tror att jag vet vem de brås på!  Det finns en likadan på två ben i huset...... men jag säger inte vem det är........ första bokstaven är .....M !

Inga kommentarer: