torsdag 17 maj 2012

Tillbaks igen!

Lite appdäjt, eller ....... nä, nyheter får det bli, eller uppdatering kanske. Vad är det för fel på svenska???
Konstiga saker händer så jag är tillbaka igen! M försvann efter ridningen och jag kollade lite vad hon sysslade med. Hmmmm, hon sprang på en konstig mojäng som liksom rullade............. heeeelt meningslöst enligt min perso.....hästliga åsikt! Hon kom ju inte någonstans!!!!!!!  Sen höll hon på att lyfta en massa skumma grejer och blev änna svettig!! Hon sa att det är bra när man ska rida, kondis och sånt du vet?? Nä, inte tusingen fattar jag nåt, men jag är ju bara en hä.. ponny! Vi fick oväntat besök istället , det var mycket roligare!  Ebba och Mia dök plötsligt upp och tog med oss ut på en tur. Det var verkligen jätteroligt!
Oj vad vi blev ryktade och putsade! Både före och efter ridningen, supersköööönt!
Titta vad fin jag blir!

Det var lite nyheter, nu stänger vi butiken för idag!!! Hörs!

Inga kommentarer: