onsdag 16 maj 2012

Vilket veligt väder!

Jamen hallå!!?? Vad orättvist! Sådär får minsann inte JAG ligga och slappa och zappa mellan kanalerna!! Idag skulle jag faktiskt ha vela vara katt för vem kattsingen vill vara utomhus i detta evigt strilande regn???? Jag bara undrar? M har varit helt konfys heeeela dagen, åh vilken tur att jag la på täcke sa hon imorse när det såg mulet ut. Sedan blev det helt plötsligt 18 grader varmt och solsken, men då var hon på jobbet. Då tänkte hon, nej, nu har hästarna täcke på i den här värmen, nu måste jag ta av dem så att ingen får värmeslag. Vad händer då..............himlen öppnar sig och regnet bara vräker ner!! Vad säger M då............ men oj vad bra att hästarna har täcke på i det här regnet!!! Fattar ni eller, vilket himla vel det är med vädret och M idag!! Men det är ju Onsdag så nu får det vara slut med velandet för M ska till Ork och rida. Hoppas hon får en häst som hon får jobba med ordentligt!!! Förra gången var det Miss Ferrari, alltså Mimmi, det blev mycket jobbande en bra stund men till slut så gick det superbra! Jag tror faktiskt att hon vill ha henne idag oxå!! Nu vill jag inte ha mer regn!!!!!!
Men titta här, min badfilm, äntligen!! With a little help from a friend !!! Jag gillar vatten när man kan doppa huvet i det och bada!!!!!!

Inga kommentarer: