onsdag 2 maj 2012

Muppen rusar in våren!

Godkväll. Oj vad det har känts somrigt idag! Hoppas att det sköna vädret håller i sig några dagar! Murphy fick ett väldigt sommarrus i hagen. Han kutade runt runt flera varv i hagen medan de andra tittade på och undrade vad han sysslade med???!! Hmmm, det var nog Muppens sätt att säga: tjoho vad skönt att det äntligen är slut på snö, regn och rusk!!!! Han är ganska rolig våran egen pajas!! M tycker att jag oxå är ganska rolig! Igår när hon hämtade oss i hagen så kom vi till en jättestor vattenpöl i skogen. Gissa vad jag gjorde då?? Haha, jag stannade och plaskade och skvätte så mycket jag orkade och ojoj vad kul det var!!! Vem har sagt att man måste bli tråkig för att man blivit lite äldre? Inte jag iaf!!
Idag har M varit på Ork och ridit. Det blev Donatello idag och det tyckte M var väldigt roligt. Han är visst en väldigt pigg och duktig häst med mycket motor! Nästan som jag då, eller hur........... mja säger M, du börjar kännas lite småtrött ibland. Ha, vänta bara!

Inga kommentarer: