tisdag 22 maj 2012

Operation dagsverke och lite till !

Operation dagsverke med Annie, Fanny och Veronica som har jobbat på med lite av varje idag. Duktiga tjejer! Någon har skruvat upp värmereglaget rejält och det har varit VÄLDIGT varmt!!!!
Jag blev sååå trött och dåsig när jag kom in i stallet så att jag fick lägga mig och ta en liten lur, så himla skönt!
Medan jag sov så tog tjejerna med sig Valle och Whitney ut på en liten tur.
Gissa om Danne mådde som en liten prins när han blev ompysslad av tre gulliga tjejer!!?? Inte lika kul när M skulle verka hovarna, blääää!
Plötsligt dök Lisa och Julle upp i den gröna sköna naturen! Efter en liten skogstur så blev det en liten genomgång på banan.
Julle var lite seg i värmen så det fick bli några låga hinder bara. Han var inte så superpigg på att hoppa men några skutt blev det. En skön dusch efteråt sitter fint!!
Gissa vem som dök upp frampå eftermiddagen? Lisen och Emma! Åh vad roligt att träffa dem igen! Nu ska vi ut på en tur i fina sommarvädret!!!





Inga kommentarer: