tisdag 5 augusti 2008

Spegel, spegel på väggen där.............

Hej svejs! Nu har jag vaknat till efter värmeböljan, men det behövde ju inte bli halv orkan och ösregn för det! Måste det alltid vara antingen eller? Ja Ja, inte gnälla mer nu! Linn har iallafall varit här och förbarmat sig över mig så att jag fick göra slut på lite överskottsenergi. Det har varit en massa tjejer här idag, Anna Emelie och Ellen har oxå varit här, en del kom väldigt tidigt, så ni kan förstå att vi har fått jobba lite idag! Vi trodde att vi skulle slippa för slavdrivaren hade lite ont i foten, det där har jag hört förr, jag säger bara" veklingar! " Men det var ju en massa hjälpredor här idag som såg till att det blev lite fart på "grejorna". Linn kom med ett bra förslag idag, hon sa till M att hon tycker att det skall städas i stallet, en städdag, det tycker jag låter som en bra idé! Jag vill ha putsade fönster, nymålade väggar, en spegel på väggen, en ny matkrubba.................och en massa andra saker! Det är bara att sätta igång tycker jag , om jag nu får tycka något!

Inga kommentarer: