fredag 25 juli 2008

Fårskallar och Jack!

Tjena, nu är det sent och jag är egentligen för trött för sådana här övningar! Men vad gör man inte för dem som vill ha koll på läget! Idag är en dag som en vanlig dag, en dag som är bra att ha,jag sitter här och..... ja, vad gör jag???? Jack har åkt iväg, han skall sova över på Töllås fårgård, ha , ha, det var kul, bland dom andra får skallarna! Nej usch, nu var jag inte så snäll, igen!!! Han och Anna skall iallafall på dressyrtävling på Baldersnäs imorgon och Sandra skall oxå dit med Candy och då åker Jack och hon tillsammans, hoppas att det funkar, man vet aldrig med Jack, han är ju som han är om man säger så, och det gör ju jag gärna!!!Nu kom det någon människa som heter Antonius eller något sådant och velar med tangenterna, eller han kanske hjälper mig när jag fattar trögt, inte vet jag, men han får hjälpa mig ganska opfta!!!!! Som tur är! Nej , nu är jag trött på att skriva så jag säger natti- natti!

Inga kommentarer: