tisdag 8 juli 2008

Idag är jag 20 år!

Hej svejs! Idag är det mycket här, jag har varit på tur med några o- åttor om ni vet vad det är. Han som red på mig skulle gissa hur gammal jag är, han sa 20 tror jag, ha, ha det var ju lite snålt tilltaget! Men det tar jag som en komplimang, jag var väldigt på hugget idag, det är ju lite behagligare temperatur att springa i idag. En massa tjejer har varit här hela dagen och några har inte gått hem än. Linn och Emelie är ute på en liten sista sväng för idag. Anna kom med bussen ifrån Kungälv, hon tog ut Jack på en liten promenad och nu har det onda i foten gått över. Det var väl tur för honom, som han har gnällt över den där foten. men M tog ju ut en "spik" som satt lite högt upp kanske men det tog ju några dagar för veklingen att känna att det inte gör ont längre! Ja ja, tur att Anna kom så att det blev lite ordning på honom igen! Nu går jag ut i gräset igen, hej, hej.

Inga kommentarer: