torsdag 24 juli 2008

M- fritt hela dagen, yes!!!!!!

Åh vilken bra dag det har varit ! M har varit i Göteborg hela dagen och ni kan ju tänka er hur "gött" det har känts! Men Linn har varit här och grejat och hjälpt till med lite av varje. Hon är duktig den lilla tjejen! Jag har iallafall varit ute på en liten tur med "snygge" Julle och Tip-Top i värmen, det räckte för idag tycker jag. Men jag är lite "avis" på M och Linn som åkte och badade på kvällen, varför fick inte jag följa med? Det hade varit skönt med en simtur i havet! Äh, jag får väl be M att spola mig lite med vattenslangen det får väl duga så länge. Men jag skall nog be om en tur till havet så fort som alla semesterfirare har börjat jobba igen, då är det fritt fram för oss hästar att hoppa i plurret! Nu skall det bli skönt att komma ut i hagen när den värsta hettan lagt sig och flugorna inte är så envetna! Godnatt.

Inga kommentarer: