tisdag 22 juli 2008

Bortskämd, jag???

Godkväll. Idag skriver jag lite tidigare än vanligt för jag följde inte med Tip-Top och Bolero ut till hagen ikväll. Det är så förbaskat mycket flugor som surrar i mina ögon, så jag tyckte att det verkade skönare att vara kvar inne om jag får bestämma själv och det får jag för det mesta! M skämmer bort mig lite för hon tycker att jag skall få göra lite som jag vill när jag är såpass gammal ( usch, det tar emot att säga det ordet) förresten så är det M som säger det och inte jag, men iallafall så har hon tyckt det i ganska många år nu så jag har varit ganska bortskämd länge fast på ett ganska trevligt sätt om jag får säga det själv! Idag har jag varit på en liten skogstur med Murphy och Tip-Top, det var jättekul och jag var väldigt pigg och glad! Det har varit väldigt många människor här idag och ridit och kört häst och vagn, som tur är så har Anna och Linn varit här och hjälpt M med allting annars vet jag inte hur det hade gått!! Tur för M att hon har så duktiga tjejer som hjälper till!!!

Inga kommentarer: