söndag 20 juli 2008

En "blöt" natt!

Tjena! Nu har jag knött mig fram till tangentbordet, det är "änna" köbildning hit. Idag har jag varit ledig, jag är lite sur på M. Igår kväll så regnade det småspik, tror ni att M kom och tog in oss eller????? Nej, inte! Hon hade gått och lagt sig sa hon och påstår att hon inte märkte att det började regna! Är hon både döv och blind??? Nog för att hon sover med öronproppar men ändå!!!!
Fast hon har väl lite känsla i kroppen ändå för jag fick ju ledigt idag för att vila lite, men sedan fick jag höra av Tip-Top och Bolero att dom varit ute och sprungit i BACKEN idag! Skit, då ville jag ju varit med!!!! Dom skulle bara våga gå dit igen utan mig!!! Jaja, det är en dag imorgon oxå, bäst jag går och lägger mig, inatt får jag sova i stallet, det skall bli skönt! Godnatt.

Inga kommentarer: