onsdag 23 juli 2008

Nyfrissad och snygg!

Hej. Idag blir det inte mycket gjort för mig , det är alldeles för varmt! Men småtjockisarna har varit ute och burit på små fransoser och norrmän, göj! Svalt och skönt är det här inne ,så jag blir nog kvar här idag. Jag har klippt mig förresten, jag tyckte att jag behövde piffa upp mig lite, så jag gick till salong M. Där satt det en snubbe som tyckte att jag har tjockt hår? ! Ha, det var länge sedan, men det kan ju vara snyggt ändå! Sedan när M klippt mig så sa han att det såg ut som en pottfrisyr!!!! Vilken förolämpning! Han var nog inte rätt person att uttala sig om frisyrer, han såg ut som en stormhärjad sjörövare i huvet, dessutom var han en rapp ( det betyder svart på hästspråk om ingen visste det) Han var rapp i käf...... förlåt talorganet också människan! Jag hoppas att han beställer tid hos någon frisör som kan förbarma sig över honom innan han skrämmer slag på någon stackare! Ja inte mig för jag är inte så lättskrämd... hmmm det där kanske inte var riktigt sant. Gnägg!

Inga kommentarer: