söndag 24 augusti 2008

Kossor på nätet? En tidsfråga!

Hej. Vad skall man säga idag? Jag har fått en kommentar till gårdagens snack av någon som kallar sig gogg?? Bara det alltså, gogg, det låter som någon "gaggig" typ, säger att jag babblar! Ha, jag springer lika snabbt som jag babblar om inte snabbare! Pratar om att rida på westernhästar och jaga kossor??? Blah, det där låter fjantigt tycker jag och man kan aldrig lita på kossor,rätt som det är så är dom ute på nätet och muuuar och då kommer den där gogg att få sina fiskar varma, tro mig!!! Annars har det varit lugnt för min del idag men mina kompisar har fått jobba "häcken" av sig för Linn, Beata, Maja och en drös till har varit här och härjat! Dom påstår att Kickan har hoppat jättehögt idag, det skulle jag ha velat se! Hon med dom kortkorta benen! Nej, nu börjar jag att känna mig lite trött, det blev lite sent igår, bäst att dra sig tillbaka så att man är hyfsat på " bettet" imorgon, en ny fräsch vecka stundar! Morsning, och du " gogg", släng dig i väggen! Godnatt,

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Calona!

Det var tydligen ett känsligt kapitel det där?

Det är alltid kul att trampa på "rätt" tå.

p.s Om du är snäll i munnen kan så jag lära dig hur man byter rad så att det blir så snyggt som när jag skriver. d.s.
Det kan varenda kossa.