lördag 9 augusti 2008

Permanentad man !?! Jag ? Never !!!

Godkväll, nu är jag här igen! Idag har jag varit ledig hela dagen och varit i en hage med mycket gott gräs, mums! Det har varit en del människor här idag, mest små, en var väldigt liten och han red på Danne. Gido var med på en tur också, han var lite bättre under fotsulorna idag men han såg förskräcklig ut i håret!! Det såg ut som om han hade varit och permanentat sig, jag tror att det heter något sån´t när man är alldeles krullig. Men han kan inte ha varit hos salong M, för hon gör inte sådana avancerade saker, det måste ha varit salong L eller E, dom får man passa sig för! Kickan har varit ute på jobb idag med Linn och Emelie, Dom har varit vid svängen och kört små barn med kärran för det var liksom fest där.Typiskt att jag är så stor så att inte jag kunde få följa med! Annars kunde jag måla mig med lite prickar så att jag ser ut som Lilla Gubben, så kunde ju dom vuxna få rida och ha lite kul dom oxå! Nästa gång kanske. Nej nu är jag lite hungrig, jag tror att jag skall beställa in något gott ifrån köket innan dom stänger för idag! Hej så länge.

Inga kommentarer: