söndag 10 augusti 2008

Prinsesstårta vill jag ha!

Tjena! Gissa vem som har fått gå ute hela dagen i regn och snålblåst medan M suttit inne och "häckat" med en god bok? Rätt gissat! Men det har ju inte varit kallt iallafall som tur var. Det har varit ganska lugnt här idag förutom att fröken L och fröken E var ute och körde Murphy och kärran med Julia. När dom kom tillbaks såg ena hjulet ut som en skruvad falukorv!! Jag tror att M behöver ge dom en lektion i hur man styr förbi stock och sten! Stackars M, det såg ut som om hon fick några fler grå hårstrån idag, eller är det stackars L för det är väl han som får byta däck! Men jag tror att det vankas tårta! Kickan berättade för mig att en viss frökenL trillade av idag och då tror jag att man skall bjuda den största och äldsta hästen på tårta, eller hur var det nu??? Ja, det var iallafall något med tårta och jag tycker mycket om prinsesstårta, ja det går bra med någon annan oxå, jag är inte så kräsen av mig!

Inga kommentarer: