fredag 22 augusti 2008

Vadå tagga ner???

Hi, today is a very nice day! The sun is shining and everything is just wonderful! Hoppsan hur blev det nu? Tja, det har varit ganska nice idag, jag har varit ute med Emelie utan sadel och utan några större krav, softat lite, typ. Det skall vara dressyrtävling på Ork och då blir det ju lite mera aktivitet här, det skall tränas och diskuteras osv. Det enda som fattas är att jag skulle ha varit med, då skulle dom få se på dressyr! Ha, Jack och co, släng er i väggen! Ni har inte sett när jag gör mina piruetter, ja ja , åk ni på tävling så skall jag snacka lite med er efteråt, ni kan få lite tips om man säger så, från ett proffs, synd att jag börjar bli lite stel i kroppen , annars så skulle jag visa er! Tagga ner nu säger M, okay, jag kryper in i min myshörna med lite fredagsgodis, godbye!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!

Det var en väldigt snacksalig häst som snattrar här på sidan.

Jag undrar just om hon springer lika fort som hon babblar? Men det gör hon säkert inte, så gammal som hon är.
Jag har hört talas om det där pensionärs-stället på Lövås. Där finns bara en massa gamla ök.
Tacka vet jag westernridning! Det är det fart och fläkt över! Där kan man jaga kossorna utan att de skriver elaka saker på en blogg.