fredag 8 augusti 2008

Ont i hälsenan och en snubbe på moppe!

Hejsan. Nu skall jag försöka att redovisa dagens händelser. Emelie och hennes kompis kom ganska tidigt farande på mopeden och det var tur för M var trött i morse. Hon hade drömt en massa konstiga saker sa hon, ja ja, skyll på det! Sedan kom Linn farande också. Bolero o Tip-Top var ute en sväng på morgonen och när dom kom tillbaka så vågade inte Bolero gå fram till stallet förM hade sopat ihop en hög med skräp på gårdsplanen. Ha! Vilken mes!!! En hög med skräp! Jag hade inte sagt något om det hade varit ett lejon eller nå´t! Sedan kom en av stammisarna med sin pappa, han skulle fira sista semesterdagen med en ridtur på mig, hedrande får jag säga! Jag fick till och med på mig cowboysadel! Han verkade lite småskraj ibörjan, ta´t lugnt nu sa han??? Sedan kändes han lite hal på något vis?? Det var kul tycker jag , hoppas att pappan tyckte det oxå! Han hade lite ont någonstans sa han, Hmmm, jag tror att han sa hälsenan?!? Nej nu får det vara nog, det är ju fredag , jag tror att jag skall beställa lite smörslungade morötter och lägga mig i myshörnan och drömma något coolt! Morsning! Ps jag glömde säga att Linn red ut med mig och Bolero, Tip-Top och Jim och kom tillbaka med allihop plus en snubbe på moppe!?!? Det där måste jag kolla upp!!!!

Inga kommentarer: