onsdag 6 augusti 2008

Japaner, japaner & fransoser &...........

Hej igen! Idag har här varit internationellt så att det förslår! Fransoser, japaner och en flock Göteborgare. Huvaligen, det gäller att hålla tungan i rätt f,låt rätt i munnen! Nåja M hade ju god hjälp idag oxå, alla hjälpredorna var här idag igen och såg till att allt gick som det skulle. Jag fick följa med Jim och Valle ut en sväng och kolla på när dom hoppade över stora stockar. Det såg lite kul ut! Jag stod vid sidan om och gav dom lite tips om hur man gör och så, jag sa till dom att gasa på lite för det tycker jag att man skall men så kom M och lade sig i som vanligt och gastade, inte så fort! Tråkmåns! Ja ja Linn och Emelie drog på lite iallafall så det blev lite fart och fläkt på grejorna! Sedan var det Jack och Annas tur, kan ni tänka er att den fegisen riktigt flög över, hm han vägrade förstås några gånger innan han vågade,men det är vi ju vana vid, tänk om han kunde förstå att hindren inte tänker äta upp honom! Hej så länge, nu måste jag sova för imorgon är det full fart igen!

Inga kommentarer: