måndag 18 augusti 2008

" Knö" inte på mig!

Hej igen.Idag har det varit en faslig aktivitet här. Är det bara för att alla barn börjar skolan snart och måste rida lite innan sommarlovet är slut? Tre tjejer har varit ute i skogen i tre timmar med Julle, Valle och whitney, fika hade dom med sig också, det verkade mysigt! Jag har varit ute en sväng med Tip-Top och Jim, men Tip-Top var så jobbig och gick så nära mig hela tiden så jag blev riktigt irriterad och sparkade bakut. Då blev M förvånad för det har jag aldrig gjort förut! Men M tyckte att jag gott kunde få känna hur det är när någon"knör" sådär hela tiden för det är ju så jag gör säger hon. Men det är ju inte riktigt samma sak, tycker jag alltså! Jack har iallafall blivit bra i foten, det var nog inte så farligt med honom alls , han har nog bara en fruktansvärt låg smärttröskel den grabben! Jag fick minsann ett sår på benet idag när M lurade ut mig över stock och sten, gnällde jag över det eller? Nä, lite får man väl tåla!! Det har varit ett väldigt skönt väder idag, jag tror att jag skall sova ute inatt, man får passa på för snart är det vinter och snöstorm! Morsning.

Inga kommentarer: