torsdag 7 augusti 2008

Tokyo, here we come!

Godkväll,egentligen så är jag för trött för att sitta här nu men M tjatade på mig så jag får väl skriva lite då! Idag har jag fått följa med ut med våra japanska gäster igen, det var roligt! Dom har fått adressen till vår hemsida och mailadress så vi skall få lite foton när dom rider så kan webbmaster sätta in dom i fotoalbumet, då kan dom sitta där i Tokyo och spana på oss, coolt tycker jag! Det har varit många människor här och ridit idag, både stora och små, alla hästar har jobbat på utom Gido som är lite öm i fötterna, men, det är ju en HAN ! Jag säger då det, dom grabbarna dom grabbarna! Tur för M iallafall att hjälpredorna har varit här och hjälpt till , dom är duktiga tycker jag! Nej nu får det vara färdigtjötat för idag, goodnight!

Inga kommentarer: