torsdag 28 augusti 2008

Gammal är äldst???

Hej igen! Äntligen har man fått komma ut och röra på rasbenen, det var på tiden!! Fint väder har det varit idag också, soligt och hyfsad temperatur, en riktigt nice dag med andra ord. Jag har faktiskt hoppat lite idag, jag trodde att jag hade slutat med det men det var visst bara inbillning. Nåja , det var ju inte något hiskeligt högt hinder men ändå, alltså , liksom! Jag är ju inte sådär jätte, jätte ung längre, nja, bara lite gammal kanske, pyttelite, så jag är lite mallig att jag kan än. Gammal är äldst sägs det och det låter ju alldeles solklart! Gamla kvastar sopar bäst? Det låter lite konstigt i mina öron men det stämmer säkert. Jag är iallafall äldst och BÄST, jag vill bara säga det så att ni vet. Äh, nu kommer den där M igen, nu får du sluta att blåsa upp dig säger hon, akta dig så att du inte spricker! Ha, lite får man väl gilla sig själv eller??? Nej, nu tar jag mina rasben och drar ut i hagen och solen igen, so long, flaggstång!

Inga kommentarer: