onsdag 27 augusti 2008

Röda tånaglar?

Godkväll. Stress, stress. in ifrån hagen, av med ett dyblött täcke, glufsa i sig maten och sedan in hit , pust! M har varit på klubben och ridit så då kommer inte jag i första hand precis, fy, det gillar jag inte! Snobbar upp sig gör hon oxå, ridbyxor och grejer, det har hon minsann inte när hon rider på mig, nej då är det några halvskitiga jeans som gäller! Ha, det är skillnad på hästar och hästar förstår jag! ja ja, Emelie och Ellen har varit här och förbarmat sig över oss som tur är så det har väl inte gått någon större nöd på oss kanske. Nu blir det väl snart aktivitet här för det är ju tävling på Söndag, jag får väl vara hemma och hålla tummarna för mina kompisar! Hej så länge! Förresten så måste jag tala om att jag har fått mina tånaglar klippta, nu är det bara lite lack som fattas, hm, vilken färg skall man ta tro? Jag kanske kan låna lite av M, hon har något knallrött som kunde vara snyggt. Morsning och goodbye.

Inga kommentarer: