måndag 25 augusti 2008

Håll tånaglarna i trim!

Hej igen! Idag har det varit varmt och skönt, sommar igen! Det är en fasligt massa flugor bara, dom är ganska irriterande. Ungefär som den där gogg, nu har " han, hon, den, det" varit i farten igen med diverse synpunkter! Om mitt sätt att skriva t.ex, jag är tveksam till att JAG, skulle ha något att lära av gogg, ha, jag är så fullärd man kan bli, och mina tår är så okänsliga sååå, jag är en HON och tål en del tramp, till skillnad från en del andra veklingar! Förresten så kommer hovslagaren hit i morgon och då skall jag få en välbehövlig pedikyr, det skall bli skönt, man måste hålla sina tånaglar i trim så att dom inte sticker ut för mycket, det gillar inte M! Jag börjar bli lite egensinnig säger M, idag när vi gick till hagen så stannade jag och åt på ett ställe där det var gott gräs och jag kom inte när M ropade, vad skall jag göra det för? Det kom en katt skuttande istället och M fick komma och hämta mig, det var kul tycker jag, jag skall fortsätta att vara egensinnig tror jag! Nu går jag ut till hagen, jag tror att jag sover under bar himmel inatt, godnatt!

Inga kommentarer: