tisdag 19 augusti 2008

Hallå där ute!

Hallå där ute! Vart tog ni vägen alla människor? Vem stannade tiden? Det är visst något som kallas för semester säger M och den är tydligen slut nu och alla barnen har börjat skolan. Nej inte riktigt alla, det var några stycken här idag som inte börjar förrän imorgon så jag fick faktiskt lite jobb idag, man är ju utvald! I Stockholm börjar barnen inte i skolan förrän nästa vecka, så det kommer några till. Men det skall faktiskt bli skönt att ta det lite lugnare på dagarna efter allt slit i sommar, jag gillar hösten på något vis, lite softare typ! Då kan man gå här och filosofera lite för sig själv, det är bara den där M som stör friden ibland, jag tycker att hon kan ge sig av och jobba lite någonannanstans så att vi får lite lugn och ro här. Jag skall ta ett litet snack med henne någon dag tror jag. Nej nu så tror jag att jag skall dra mig tillbaks till min myshörna, jag känner mig lite matt idag, hej svejs!

Inga kommentarer: