torsdag 2 oktober 2008

Mycket jobb idag !

Godkväll! Nu är det väl bäst att jag skriver lite så att ni inte tror att jag har ramlat av pinnen helt. Men det är ingen risk, ont krut förgås inte så lätt eller hur man säger ? Jag har minsann fått jobba idag! Först var jag en sväng till havet på morgonen, det var ett väldans fint väder, solsken och inte en endaste vindpust! Tip-Top traskade ut i vattnet och doppade mulen lite, men jag tyckte att det såg lite kallt ut så jag stannade kvar på stranden och tittade på. Vi mötte en stor hund som skällde på oss när vi skulle gå hem, den trodde nog att vi skulle bli rädda men då trodde den fel, ett hundskrälle som tror att JAG skulle bli rädd!!! Nä, då får det nog komma något värre, en krokodil eller så kanske! Vi fick gallopera jättefort på hemvägen, M fick nästan inte stopp på Tip-Top, hon är nästan lika jobbig som jag var i fornstora dagar säger M, men bara nästan! På eftermiddagen fick jag ta hand om en praotjej alldeles själv, det var väl duktigt av mig tycker jag! Nu får jag nog gå och dra sänghalmen över mig, det är en dag imorgon oxå, fredag!! Godnatt.

Inga kommentarer: