söndag 26 oktober 2008

Hjälp, det hände något konstigt idag !

Hejsan svejsan ! Idag var en konstig dag, någon har mixtrat med tiden !! Det tog evigheter innan man fick frukost, och det blev väldigt mörkt helt plötsligt på eftermiddagen ! Hur gick det till egentligen det undrar jag !!?? Iallafall så har jag varit ute på ett litet lagom jobb idag, lugnt och skönt med Bolero , whitney, Murphy och Kickan. Vi hade tur och fick en lucka emellan skurarna, bra timing ! Jack och Julle har varit och hopptränat och Jack hoppade tydligen väldigt bra idag, han verkar att ha kommit över någon slags tröskel, isåfall var det verkligen på tiden!! Det har vi väntat på VÄLDIGT länge! Emelie har varit här och hoppat med Valle oxå, dom skall visst vara med på någon slags tävling i December, det skall bli spännande att höra hur det går! Det verkar som om det är ganska många som skall vara med, alla utom jag verkar det som!! Nja, inte riktigt alla kanske, någon får väl vara kvar hemma hos lilla mig så att jag inte blir alldeles ensam för det vill jag inte, så det så !! Nej nu börjar jag bli trött, godnatt.

Inga kommentarer: