onsdag 29 oktober 2008

En prao som inte rider !!!!

Hej, nu är jag här igen ! Får passa på att skriva innan M ger sig iväg till ridklubben. Det känns som om det är mitt i natten fast klockan bara är sju. Tur att det har varit soligt och fint idag! Jag har varit ute en sväng med Agneta, det var fint att hon kom och " tog hand " om mig ! Alla andra hästar försvann och det var bara lilla jag kvar i stallet och det är inte så kul ! Det är en praosnubbe här denna veckan, lite ovanligt, det brukar mest vara tjejer. Men han verkar inte vara så intresserad av att rida !?! Konstigt, jag har erbjudit mig att ta med honom ut på ett race men han verkar föredra den där röda mackapären med fyra hjul som väsnas så förskräckligt! Ha, det är tydligen för dåligt med en hästkraft, eller är det för mycket ??? Ja ja, veckan är ju inte slut än, vi får väl se om jag kan lura med honom på något vis. Nej nu får jag nog pallra mig ut i stallet, det verkar som om det skall bli besök här och då får inte jag vara med, orättvist tycker jag ! Morsning!

Inga kommentarer: