fredag 17 oktober 2008

Jogg med Gogg ? Kan det va nåt ?

Godkväll. Vilken härlig höstdag det har varit ! Jag har varit ledig och skrotat i hagen hela dagen men nästan alla hästar har jobbat idag på lite olika sätt. Julle, Tip-Top, whitney och Jack har slipat formen inför hopptävlingen på Söndag. Vi får väl hoppas att det går bra för dom, jag skall iallafall hålla hovarna eller heter det tummarna kanske ?? Men det har jag ju inga.
Jack fick hoppa några läskiga hinder idag som M hade fixat, med lite uppmuntrande tillrop så vågade han kasta sig över, den haren ! Linn och Emelie hoppade med Valle och Murphy, idag var det Murphy som var tuffast ! Eller var det Linn ?? Förresten, är det någon som vet vad jogg med Gogg är för något ? Det kanske ni inte vill veta, om ni vill så kan ni fråga Bolero om den " saken ". Hmm, undrar vad han skulle säga, egentligen, jag tror att jag skall fråga faktiskt, tror jag !
Just det, nu kom jag på att det är Fredag, jag måste skynda mig att beställa något gott ifrån köket, jag tror att det är morötter på gång idag ! Hej så länge !

Inga kommentarer: