fredag 31 oktober 2008

Trick or what ????

Godkväll, tonight is a spooky night, jag vet inte riktigt vad det är som händer men det känns lite ......? Murphy smiter ur hagen hela tiden, jag har varit ledig, Valle och murphy försvann ut i mörkret med Emelie och Ellen, dom hade på sig en massa läskiga "kläder" pumpor och grejer! Det springer en massa folk i mörkret med konstiga kläder och ficklampor, dom ringer på alla dörrar och frågar; trick or skit eller något liknande. Det kan vi väl ordna tänkte jag, så att jag och Bolero följde inte med M in i kväll utan vi gick till grannen och tänkte att vi kunde få något gott eller så...... men det funkade inte så bra ! Vi fick knalla hemåt istället och det var ju där godiset fanns, tänkte inte på det!!! Borta bra men hemma bäst, eller ??? Praosnubben drog iväg idag, jag hann ju inte få med honom ut på en sväng, han vet inte vad han gick miste om !!! Tjabba!

Inga kommentarer: