söndag 19 oktober 2008

Rosettregn !! Och spring i backen !!

Hejsan. Här kommer dagens rapport. Det har varit hopptävling på Orust ridklubb idag och Whitney Julle Tip-Top och Jack åkte iväg på morgonen. Det var en massa tjejer här och det bara rasslade till så var dom iväg! Det hade visst gått riktigt bra, Julle hade fått två rosetter och , hör och häpna, Jack hade med sig två rosetter hem !! Visst var det riktigt storartat, det hade jag aldrig trott om honom !! Har han gått och tuffat till sig grabben? Fast M sa att det hade varit väldigt många höga och uppmuntrande tillrop uppifrån läktaren, ja, ja såna där hariga typer som Jack behöver väl "taggas" lite x-tra, hon som satt på gjorde nog ett väldigt bra jobb. Det gjorde dom andra oxå sa M, tjejerna var jätteduktiga! Tip-Top fick visst ett väldigt tjusigt pris för både dressyr och hoppning, coolt ! Vi som var kvar hemma får väl gratulera ! Jag fick iallafall komma ut på en mysig racertur på em. Bolero och jag har sprungit skitsnabbt i BACKEN !! Äntligen fick jag följa med dit, jag blev riktigt andfådd men det var det värt! Mera spring i backen vill jag!!
I morgon är det Måndag, då kommer det en praotjej, det skall bli kul. Hej så länge !

Inga kommentarer: