torsdag 23 oktober 2008

Här är det jag som jobbar !

Hej, hej, nu får jag väl skriva lite igen. Det är mörkt så tidigt nu och dagarna blir så korta, svårt att hinna med allt som skall göras ! Så skall man vara pigg och allert oxå, men det är ju inga problem för mig, det är ju mitt naturliga tillstånd !! Det är värre med M, hon verkar ha gått in i någon slags koma! Det är tur att det är jag som går på promenad med folk på ryggen på det här stället, nu har jag jobbat tre dagar i rad och dubbelt i förrgår ! Inga problem för en fräsching som mig !!!Det är ett jädrans väder ibland bara, igår blev man överfallen av hagel stora som kanonkulor , fick ducka i hagen för att inte få hjärnskakning ! Tur att det varit hyfsat bra idag, fick komma ut på en sväng till havet med mina polare Tip- Top och Bolero, det var riktigt nice fast jag gick inte i vattnet idag heller, nej det gäller att hålla sig på det torra . Tjabba, det var allt för idag, vi kanske hörs imorgon om jag blir insläppt vill säga!

Inga kommentarer: