onsdag 8 oktober 2008

Har jag inte rört mig ur fläcken ?????

Hej, nu är jag här ! Inatt skall jag sova inne, fast egentligen så skulle jag nog kunnat sova ute inatt oxå för det är jättevarmt ute! Det var riktigt skönt att sova ute fast jag skojade lite med M i morse, jag ställde mig på precis samma fläck som jag var när M försökte att få med mig in igårkväll. Hon såg lite konfunderad ut, hon trodde nog att jag inte hade rört mig ur fläcken på hela natten, ha,ha. Jag hade faktiskt legat ner och sovit riktigt gott! Det har varit väldigt skönt väder idag men jag har varit ledig hela dagen och skrotat i hagen, det var Whitney och Jack som fick jobba idag och det behövde dom verkligen, dom där båda har blivit feta som tunnor! Mer motion skulle dom behöva, det skall jag säga till M imorgon!! Murphy var ute och strosade för sig själv en stund igår men han kröp in i hagen igen till sina kompisar, det var ju duktigt av honom! Nu är det slut för idag, hej svejs!

Inga kommentarer: