tisdag 7 oktober 2008

Calona är inte hemma !

Hej, nu är det M som sitter vid tangenterna. Jag skulle ta in hästarna ifrån hagen ikväll men dom vägrade att komma, särskilt Calona, hon tuggade och smaskade och brydde sig inte alls om att jag ville ha med dom in ! Då får dom väl vara ute inatt då tänkte jag. Ifall det blir kallt så får dom väl jogga runt lite eller knö ihop sig och värma varandra. Undrar om Calona är sur på mig imorgon! Idag fick hon vara ensam kvar i stallet när Bolero och Tip-Top var ute på en härlig långtur, det kanske var därför som hon inte ville följa med in idag? Igår kom ett inlägg om något vad det nu var, C förstod inte riktigt men det verkade som om hon hade varit lite klumpig med hovarna och missat någon bokstav eller så, ja, ja, hon är ju bara en häst som någon brukar säga !! Nej nu är det nog bäst att gå och lägga sig så att jag inte sover för länge imorgon, men då behöver jag ju inte släppa ut hästarna så det kanske blir lite sovmorgon!!

Inga kommentarer: