tisdag 28 oktober 2008

Blåbären visar framfötterna !

Hej. Idag har det varit blåbärshoppning. Ajdin och Johanna tävlade med Julle och båda var felfria och fick rosett, dom var jätteduktiga sa M! Jag har varit ute på vift lite i full frihet! Jag gör lite som jag vill. Maja tänkte att jag skulle följa med Tip- Top till stallet men jag ville hellre vara med Bolero på ridbanan och då var jag det, punkt slut ! Det var lite kul att stå och titta på vad dom gjorde på banan, roligare än att stå och glo i stallet iallafall. Annars har det varit full rulle här idag, folk och fä på längden och på tvären, tur att det blev kvällen så att man får gå och lägga sig, men det har varit en inressant dag! Hoppas att morgondagen blir något liknande, er tillgivna fröken C !

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan!

Det är inte meningen att du ska stå och blänga på oss när vi tränar!
Bolero och jag