måndag 6 oktober 2008

Inget fredagsmys, köket var stängt !!!!!!!!!

Morsning! Nu har jag inte skrivit något på ett tag, men det är inte mitt fel!! Det är den där M. I Fredags var det mer än full rulle här och det hade varit mycket att berätta, men när jag hade tänkt att gå in och sätta mig så försvann M som ett jehu ut genom dörren och försvann!! Hon och några andra "damer" skulle iväg på något, det var något som skulle provas, undrar om det passade?! Det var något med Whichyvatten eller .....vad var det tro? Vatten som vatten! På lördag var det oxå full aktivitet på folk och fä, jag fick komma ut på en riktig racertur, det var full fart och inte ville jag stanna! Men M hon var så slö så slö, orkade knappt röra på benen, tur att Linn och hennes kompis var här och höll reda på saker och ting! På Söndagen höll jag på att inte få komma ut i hagen alls, M hon sov som en liten gris och höll på att aldrig vakna! Tur att L var vaken i hyfsad tid och förbarmade sig över oss! Jag kanske inte skall gnälla för mycket, hon skurade faktiskt min vägg när hon väl kom sig upp, någon hade varit inne hos mig igen och smutsat ner, jag kan inte förstå vem det kan vara ?!?! Idag har det varit sommar igen och jag och Bolero har varit ute på en skön promenad med två tjejer. Nej nu går jag ut i hagen en stund igen, bäst att passa på när det är så skönt ute! Hej så länge.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Calona!
Livets vatten!

Sängt???
Det var visst värre än vad man först kunde tro? Vi får hoppas på att det bara var en hösttrötthet. Inte en hästtrötthet.