fredag 10 oktober 2008

Nu kom det, !

Hjälp, nu har det kommit ! Idag, vadå??? Höstrusket ! Det kom nu, alldeles nyss, usch och fy bubblan!! M fick komma och hämta mig i hagen tidigt för jag såg alldeles fööördrövlig ut, hmm, eller heter det bedrövlig kanske?? Tja i vilket fall somhelst så var det väldigt skönt att komma in under tak, i min ålder så är det inte så skönt att stå ute i regn och snålblåst, det går väl an för dom där halvfeta ungdomarna, typ Jack och Whiney och så, men JAG !! Lite halvmager och tunnhårig, nej det är allt bäst att komma in när hösten kommer. Jag har varit ganska ledig idag, kickan och Julle o någon till har jobbat lite men det har varit ganska lugnt idag, fast det är ju Fredag, köket är öppet men jag vet inte om jag gillar Tacokyckling precis, nej jag tror att jag går ut och pallar några äpplen innan dom där skatorna har käkat upp allihop! Godnight på er alla där ute i cyberspace eller vad det heter!! Ps, någon kom hit på moppe idag, någon har någon som är snäll och skjutsar någon till stallet i ur och skur !!!!

Inga kommentarer: