måndag 29 september 2008

Konstiga ränder på min vägg !!???

Hej hej, nu blev det lite sent, jag skulle egentligen gå och lägga mig men M tjatade så att jag var tvungen att gå in och tjöta lite! Någon har varit inne i min lägenhet och gjort bruna ränder på den nymålade väggen! usch och fy, fy! M gnällde på mig och sa att det var jag som gjort det för det brukar du alltid göra sa hon!! Ha, vilket förtal och skitprat sa jag till henne då, det var inte alls jag, så skulle jag aldrig göra!! Hon fick iallafall skura rent under ett fasligt muttrande, ja ja, vi får väl se till att hon har något att göra. Idag har det varit både små och stora människor här , men jag har varit ledig hela dagen. Jag skulle hålla Julle sällskap i stallet en stund men han var alldeles tossig. Jag försökte att vara lite trevlig och prata lite men vad hade jag för det?? Han snurrade runt och skriade och rev ner matkrubban, M höll på att bli tokig på honom. Men jag tror att han inte gillar den där nya skruttfärgen, han hade nog gillat cerisrosa bättre! Det kom förresten ett inlägg ifrån tjejen som druttade av Julle häromdagen, jag sa visst att hon gled av lite försiktigt men det var visst fel. Excuse me så väldigt mycket!! Julle var som en GALEN FARTDÅRE!!!!! Fy bubblan, det skulle jag varit med och sett! Jag vill oxå vara en galen fartdåre, Han hade visst bockat oxå den token, men det skulle jag ALDRIG gjort, lite hyfs är det väl på mig! Nej nu går jag och lägger mig, morsning!

Inga kommentarer: