måndag 22 september 2008

" Ovanlig" färg i mitt stall !!!!!

Hjälp, något har hänt i stallet! En vägg har fått en konstig färg, det ser ut som gräs som någon har blandat vispad grädde i typ, eller my little pony grönt! M måste ha blivit knäpp på riktigt, kan man verkligen ha en sådan färg i ett stall?? Där JAG bor till på köpet!? Det var säkert någon billig skit hon hittat någonstans! Jag hade kunnat tänkt mig något åt lilarosa eller så, hmm, det tror jag hade varit snyggt, jaja, jag kanske vänjer mig efter ett tag, och förresten så kommer nog min vägg att bli lite åt det bruna hållet efter några veckor om ni förstår vad jag menar. Denna veckan är det två praotjejer här och håller igång, det var faktiskt deras ide´att måla stallet. Dom kunde ju bara inte hjälpa att M kom hem med en sådan " konstig" färg, jag tycker att dom kunde ha följt med M som smakråd, det hade behövts tycker jag! Men det var en väldigt bra ide´att måla ! Det blir nog bra när det blir färdigt. Iallafall ovanligt ! Jack och Whitney har fått en ny hage, Praotjejerna jobbade hårt med den på morgonen, jag vill oxå ha en ny hage! Dom där tjockisarna kommer att rulla fram om dom ska vara där länge! Jag skall nog säga till att det är bäst att jag får en ny hage annars blir jag sur på M!!!

Inga kommentarer: