lördag 27 september 2008

Födelsedagsfirande på min rygg!

Godkväll.Idag har jag varit ute på ett riktigt hedersuppdrag ! Det har firats födelsedag här idag med en ridtur i skogen. Födelsedagsbarnet ( nåja, han var nästan dubbelt så gammal som jag ) hade med sig halva släkten så vi var många som fick följa med, några av dom hade aldrig suttit på en hästrygg förut och var lite småskraja. Men vi uppförde oss exemplariskt, det kan vi faktiskt om vi anstränger oss lite ! Han som fyllde år fick naturligtvis den stora äran att sitta på min rygg och han tyckte att jag var så trevlig så att han kunde tänka sig att komma tillbaka, det tror jag det! Det är minsann inte alla kusar som är så trevliga och välartade som jag är !! Det var några hjälpredor med och höll i några av mina kompisar fast det behövdes egentligen inte, det var nog mest för att människorna som satt på deras ryggar skulle hålla sig lugna. Nu tror jag inte att det är så mycket mer att säga idag, jag drar mig tillbaka till min " skruttiga" lägenhet! Hej så länge! Ps, jag hörde att det kanske vankas tårta, någon gled av Julle när tjejerna var ute och red barbacka!

1 kommentar:

Sandra sa...

gled och gled..jo pyttsan ja, han bockade som en galen fartdåre ;)
/En mör ryttare