måndag 15 september 2008

Äntligen fick man komma in!

Godkväll. Äntligen har man fått komma in, bara lite katter i vägen som man måste flytta på, den där Sylta får väl ha en egen blogg! Jag kunde inte skriva igår för jag fick sova ute inatt, kan ni tänka er?? M behagade inte att ta in oss, vi fick sova ute! Ja ja, det var inte så farligt, inget regn ingen blåst och inte så kallt heller. Men det är ju så himla mörkt, usch, tänk om det kommer en älg eller något annat hemskt och skräms! I Söndags var det en massa hästar på dressyrtävling, en väldig aktivitet, barn och föräldrar som myllrade in i stallet på morgonen! Det flätades man och svans för det vilda, så nu ser nästan alla ut som om dom har permanentat sig i håret, krullor över allt! Det kom någon och red på Jack idag som tyckte att han såg bedrövlig ut! Hon fick trösta sig med att han såg väldigt tjusig ut på tävlingen iallafall fick jag höra. Tjejerna som red var väldigt duktiga sa M och hon var väldigt stolt över ryttare och hästar! Tänk er då om jag hade varit med, det hade verkligen varit något, så tjusig som jag är och så fint som jag skrider fram!! Det var en häst som vann och den var lite lik mig var det någon som sa, det kan jag tro! Nu får det vara bra för idag, godnatt alla därute!

Inga kommentarer: