söndag 7 september 2008

Westernridning, kan väl jag oxå !!!

Hej. Nu är jag här igen.Igår hann jag inte skriva något för M försvann och kunde inte släppa in mig. Hon har varit och ridit på sådana där Westernhästar, kan det vara något tro? Jag har ju en egen westernsadel, det går bra att rida på mig annars, men det duger väl inte kan jag tro! Anna har iallafall varit här och skött om saker och ting sådär bra som hon brukar göra och jag har fått följa med ut idag. Vi fick galoppera jättemycket, kul! Det kom en kille och gav oss frukost i stallet på morgonen också, det var väldigt snällt av honom tycker jag! Murphy fick komma in i stallet en stund och vänta på ett par tjejer som skulle rida, men han tycker verkligen inte om att stå inne och vänta, han försöker att kravla sig över boxdörren den tokstollen! Han vill nog helst bo utomhus hela tiden tror jag. Nej nu börjar det bli sent, jag tror att det är dags att smyga ut i stallet, godnatt!

Inga kommentarer: