torsdag 11 september 2008

Jag har varit lite ledig.

Hej. Nu var det ett par dagar sedan men jag har varit lite ledig, det måste man vara ibland och ladda batterierna. Det behöver inte Tip-Top för hon har sådana där duracellbatterier och dom behöver aldrig laddas, det är turbofart hela tiden! Men så är hon ju bara hälften så gammal som jag är,vänta bara, om femton år behöver nog hon oxå lite semester ibland! Idag har jag iallafall varit ute en tur med en av mina riktiga stammisar, vi har känt varandra sedan jag kom hit för åtta år sedan. Hon tycker att min galopp har blivit riktigt behaglig nu när jag har lugnat ner mig lite. Tip -Top är ungefär som jag var när jag kom hit men M säger att jag var mycket "värre" . Tja, det var jag kanske, men vadå?? Det var kul att springa jättefort, och det ville jag göra länge och ofta och inte bli stannad hela tiden! Nu tycker jag att det är skönt att softa lite ibland och äta mycket och gott! Nu går jag ut i gräset igen , man får passa på att äta nu, snart blir det höst och då vissnar det goda gräset! Hej så länge.

Inga kommentarer: