fredag 19 september 2008

iihaaaa ! Here we come!

Tjena alla Calonadiggare! Kors i taket man fick snabbt tillträde till den här apparaten idag! Katterna är på rymmen eller?? Här kommer dagens rapport. Knepiga saker händer här, idag försvann Bolero och Tip-Top med varsin cowboy sadel på sig och diverse andra attiraljer som inte har med Engelsk ridning att göra om man säger så! Men så var det två mysko människor med oxå, en hon som var ganska liten och knappt nådde ner med benen till stigbyglarna och en han som var lite större. Dom var tydligen på ridbanan och försökte få ordning på något som kallas westernridning!? Tja, hade dom frågat mig om hjälp så hade jag gärna följt med och visat hur man gör, för det där kan ju jag hur bra som helst, ja , jag kan det mesta faktiskt! Men nu fick dom nöja sig med M, hon fick väl göra så gott hon kunde, men hon sa att det såg riktigt bra ut, hmmm, kan man tro på det?? Det var första gången som Tip-Top hade på sig sådana där westerngrejor men det gick tydligen ganska bra och Bolero ser visst ut som värsta cowboyhästen! Jag blir nästan lite impregnerad eller vad det heter! Men det var något konstigt ljud jag hörde, det lät som iiihaaaa, eller något, hm, undrar vad det betyder!? Får fråga Bolero imorgon.Nu är det Fredag och köket har öppet länge, jag tror att jag beställer något med äpplen idag. Morsning!

Inga kommentarer: