torsdag 25 september 2008

Strutt var ordet ! Gnägg !

Hej igen. Nu är stallet färdigmålat, min box är inte riktigt torr än så jag får bo i Jack´s lägenhet i natt. M visade mig ett reklamblad ifrån något som heter colorama, där visade dom det nyaste i färgväg och gissa vad? Den nya färgen i stallet har ett namn!!! Den heter ... STRUTT !!! Det var det roligaste jag hört på¨länge! Gnägg, gnägg gnägg! kulörerna hämtade ur Alcros nya kulörkollektion ad. junior - en spännande, färgsprakande kollektion vald av barn!! Det fattar man ju nu varför M valde den färgen, hon är ju superbarnslig!! Färgsprakande var ordet, och namnet, bara det, strutt! Hon retas väl inte med mig nu bara och tycker att jag är lite struttig, nej så elak är hon nog inte! Jag läste ett inlägg ifrån den där gogg förresten som tyckte det var kul att jag fick komma ut lite ibland och något om att vara gammal och stel, men jag tycker att jag är väldigt fräsch och fin , det måste man tycka annars blir det för deppigt! Det sitter i huvet´som M brukar säga! Julle och Jack har varit på äventyr idag. Dom fick följa med två tjejer till ridklubben och vara med på ridlektion, det skulle jag oxå vilja! Men då skulle ju jag glänsa så att dom inte skulle synas och det hade ju varit synd för dom! Hörs kanske imorgon, godnatt.

Inga kommentarer: