fredag 26 september 2008

Dagens ord... Swisch och svett !!

Tjabba! Tjena, hallå. Idag är det fredag, skönt, jag gillar fredagar på något vis!? Idag fick jag komma ut på en liten tur med Jack, Valle och några till som höll i spakarna om man säger så. Det var ganska nice, jag var hyfsat pigg om jag får säga det själv och det gör jag idag, M skall bara vara tyst!! Stallet är helt klart, det blev en massa färg över så ni skall inte tro att det blir en ny färg nästa år!! Nej,nej , det kommer att bli " skrutt" eller vad det nu var flera år framöver, hujedamej!!!!! Idag har det varit fart, fläkt och en del svett här idag, Tip-Top försvann med något cowboyaktigt på ryggen, det sa bara swisch, så var hon väck och kom tillbaka något svettig, hmmm , undrar vad som hände egentligen?? Får fråga imorgon. Något liknande hände med Kickan, swisch så var hon oxå väck, men med en liten människa på ryggen! Jag hörde att hon hade hoppat en hinderbana och det gick undan utav bara hundan! Imponerande måste jag säga! Sista dagen för praotjejerna, dom har gjort ett väldigt bra jobb säger M och det vill inte säga lite! Nej, det är fredag, dags att beställa något x-tra gott ifrån köket innan dom stänger. Morsning !

Inga kommentarer: