onsdag 24 september 2008

På promenad i höstsolen!

Hejsan! Idag är det trångt härinne, Sylta sitter på första parkett och glor på fotboll på tv!! Kan det verkligen vara något ?? Nä tacka vet jag en rejäl promenad i den sköna höstsolen! Det är nämligen vad jag och några till har roat oss med idag. Det var väldigt mysigt kan jag tala om! M tyckte att jag var lite seg när vi gick iväg men på hemvägen så piggnade jag till ordentligt, ja men ni har väl hört talas om uppvärmning! Jag har lite lång startsträcka bara, det får man väl ha med ålderns rätt!? Jag längtade lite tillbaks till hagen och då får jag lite mera spänst i mina rasben. Praotjejerna har jobbat på med målningen och dom sparar det bästa till sist, rätt gissat, min box! Det blir faktiskt ganska snyggt nu när det nästan är klart, ljust och fint och fräscht! Dom är duktiga, tur för M att dom är här och grejar så att det händer något! Nej nu får jag nog gå härifrån för det är så mycket fotboll och konstiga saker här idag så jag har lite svårt att konspirera mig ... eller vad det heter?? Morsning och godbye.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Vad kul för dig att du får komma ut i det fina vädret. Jag vet hur det är att bli gammal och seg.