lördag 20 september 2008

Jag vill oxå springa fort i backen!!

Hej, väldigt besvärligt att hitta hit idag! En av dom där tonåringarna fick hjälpa mig lite, men bara pyttelite! Idag sprang en älg igenom Julles hage och rev ner lite staket, fy skäms älgen! Jag har varit ledig idag i det fina vädret, men jag fick lust att hälsa på hos grannen lite men det fick jag inte, det tycker jag var lite " fisigt" jag tänkte inte alls trampa på gräsmattan eller så som den där Julle och hans kompis Gido brukar göra, nädå, bara trippa lite försiktigt på grusgången och lukta lite på blommorna! Jag skall nog försöka någon annan dag när jag inte har en massa ögon på mig! Annars så har det varit många människor här och ridit idag, Jack har fått hoppa höga och farliga hinder och Whitney och Julle har varit och galloperat i backen, min backe!!! Fy att jag inte fick följa med!! Jag skall klaga hos M, jag vill oxå springa i backen!!! Kanske i morgon?! Nu orkar jag inte sitta här längre, hej då.

Inga kommentarer: