fredag 4 januari 2013

Vad gör Danne?

Hej igen! Härligt ridväder idag oxå och det bästa med allt var att jag fick följa med! Här är det Annie, Klara och Sara som är ute en sväng på förmiddagen.
På hemvägen så mötte vi Lisa och Sanna som kom körande med Vildingen, Anita passade på att rida med på Smulan.
Lisa och  Sanna tog med sig Smulan och Julle på en tur till havet som var mycket lugnare idag än igår när det var så ruskigt blåsigt! Tack tjejer för att ni gjort så fint i stallet! Julle tackar oxå för den fina vojlocken som Sanna sytt!!!!!
Men hallå där Danne!!! VAD gör du inne i garaget med nosen full med havre??? Hihi, jag gick bara in genom dörren och så puttade jag av locket till en tunna och där i var det massor av god havre!!!! Jag hann ju inte äta så värst mycket innan M upptäckte mig. Det är inte så nyttigt för små ponnys att käka för mycket havre förstår ni! Men det var gott med lite!!!




Inga kommentarer: