torsdag 3 januari 2013

Ruskiga vågor!

Hihi, såhär snygg var jag idag på morgonen! M fick greppa "koskrapan" och rafsa bort det värsta innan Carina kom. Om hon hade sett hur jag såg ut så kanske hon inte skulle välja att rida på mig! Hemska tanke!
Klara var här och red ut med M en stund på förmiddagen. Det var pigga glada kusar idag!
Havet var lite läskigt tycker jag. Stora skummande vågor som anföll mig när jag försökte att gå ut en bit i vattnet!  Det blev bara lite försiktigt plaskande den här gången för ovanlighetens skull! För övrigt så var jag så in i hoppsan på bettet och sprang och skuttade så att Carina blev änna lite förskräckt! Haha, bara för att jag är lite till åren så är jag inte det minsta trött i benen!
Elina och Julle står och kikar på om jag och Whitney ska våga oss ut i vågorna. Bäst att hålla sig lite på avstånd tycker Julle! Imorgon så ska vi ut igen!



Inga kommentarer: